A working class hero is what i´l be

Jaha då har man sökt jobb då.. i KRAMFOS… hittade ett extrajobb på stadens hotell där dom söker receptionister och serveringspersonal. Tydligen är detta hotell också det enda vettiga stället att gå ut på i stan, dom har en nattklubb och enligt källor skall det vara en bra buffé där på fredagar… det är ju bra att ha ett extra jobb oxå, så man har råd att röra på sig när man bor där uppe. Jag får vänta och se om dom tycker en kille som jag verkar vettig . jag har ju som bekant jobbat nu i 5 månader på ett hotell i Nynäshamn och detta skulle mycket väl kunna vara rätt så exakt samma sak… jag håller tummarna.. just nu håller jag på att kämpa mot tristessen att vara arbetslös. Imorgon är det läkarundersökningen och jag är jäkligt nyfiken på vad man kommer få göra där. Men till dess får man väl bita på naglarna eller nått.

 

Får sätta mig och plugga L-ABCDE fram till dess. Ha det king nu så hörs vi. Berättar mer imorgon om vad jag fick göra på testet..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kissprov, Cykla och utandningstest, för att se lungornas kapacitet. Sen möte med läkaren som skall känna o pilla lite... Tror det är allt. Lycka till!

2010-12-14 @ 15:38:22
Postat av: Tobias

fan va skönt att du skrev så.. var orolig att man skulle behöva göra maxtester osv... men det där verkar ju lugnt..

2010-12-14 @ 16:07:53
Postat av: Emma

Buffé.. Hoppas det är mat du pratar om ;)

2010-12-17 @ 10:05:20
Postat av: Tobias

förstår att du reagerar, det är alltid lika kul när folk märker ord, men bufè (Fransk stavning) eller Buffé som det oxå stavas, handlar definitivt om mat och kan översättas till gående bord där naturligtvis inte bordet isig går utan personerna runt matbordet.., tack för din kommentar.



http://sv.wikipedia.org/wiki/Buff%C3%A9

2010-12-17 @ 10:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0