Ålder före skönhet...

så äntligen har vi börjat nå vart jag vill med den här bloggen. nämligen att påverka och hjälpa till...

jag rekommenderar starkt att ni läser kommentarskiftet i det föregående Blogginlägget. då Vi fått välkommet besök av gamla elever på bloggen.

tänkte därför ägna detta inlägg till att starta en kommentartråd. där ni kan dela med er av fler erfarenheter så vi NYA slipper genomgå samma tråkiga erfarenheter och höra om dom roliga... för trots att det är tråkiga moment med utbildningen så tror jag den största erfarenheten man kan få härifrån är den av gemenskap och kamratskap.

så skriv gärna din historia...


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, kul att du kommit in. Jag har nu gått ett år i skåne. Jag överlag nöjd med utbildningen. I början var det ganska mycket strul, speciellt med informationen, men har blivit bättre med tiden. Övningarna kan jag bara hålla med föregående talare.. mycket teori tyvärr. Som förövrigt också är bra att ha, men de flesta av oss som går här är mer ute efter det praktiska.

Annars kan jag väl säga att vi haft tur med många bra och kunniga lärare. Klassen är riktigt härlig med. Lycka till

2010-12-09 @ 22:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0