Andra intagningen

Idag är det dags för andra intagningen inför hösten, dvs de som inte kom in under det första urvalet utan fick en reservplats, dom får idag reda på om dom kommer in på skolan eller om dom står kvar som reserv.

håller tummarna för er reserver då jag vet hur mycket man i det läget hoppas på att någon valt annorlunda eller hoppat av. personligen skulle jag hellre kapa av min arm. *Ler* så till er som kom i på andra antagningen ett stort GRATTIS.. Vi syns i Januari.

för er som inte fått en plats i år kan jag bara rekommendera att göra om högskoleprovet och plugga på sin matte B den hjälper dig enormt mycket med NOG och DTK Delen. nu hörde jag att dom skulle göra om provet till våren och att det skulle komma nya delar. kanske är bra, funderar på att göra det i efterhand för att se vad man skulle fått. men sluta inte kämpa och ge aldrig upp din dröm..


Kommentarer
Postat av: Widell

Andra antagningsbeskedet kommer den 3e dec vill jag minnas.

2010-12-01 @ 18:29:56
Postat av: Anonym

PÅ fredag är det antagnings besked nr 2. :)

2010-12-01 @ 18:32:05
Postat av: Tobias

haha ja det har ni rätt i ja.. får önska er lycka till imorgon då.. Ler

2010-12-02 @ 20:47:12
Postat av: SuperSHEro

Japp fredag, dvs imorgon. Hyser dock inga större förhoppningar. Men stort grattis till dig!

2010-12-02 @ 21:37:54
URL: http://supershero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0