dagarna går..

just nu känns det som om dagarna går väldigt långsamt, jag har fått kontakt med två ifrån min klass, men bara hunnit med att snacka med en av dom.. jag jobbar ju kvällar så det är lite dåligt med tid att chatta.. hoppas fler dyker upp innan skolan börjar.. har försökt skapa en grupp på Facebook, då jag tänkte folk kanske söker där på SMO Sandö VT11 men dom verkar ha gjort om Facebook så man bara kan skapa grupper inom sina redan befintliga vänskapskretsar.. knasigt.. jag kanske inte fattar hur jag ska göra.. hur som fortsätter jag att kolla Blåljus.se för att se om någon hittar dit. och så självklart bloggen...

Jag har fortfarande inte fått något välkomstbrev. men jag antar att dom skickades ut i måndags, dom kanske inte hunnit fram tills idag. med snökaos och allt... hoppas det kommer imorgon. nej nu är det dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Widell

Hej! Det var konstigt att du inte fått välkomsbrev. Jag fick från revinge strax efter första antagningsbeskedet. Jag har blivit kallad till läkarundersökningen tom.

Bra blogg.

Hade gott

2010-12-08 @ 08:08:02
Postat av: Tobias

det var märkligt... Sandö kanske inte skickar ut förens efter andra antagningen då.. försökte ringa till Liselotte Eriksson som är utbildningsansvarig på sandö och hon var naturligtvis på tjänsteresa idag.. kommer det inte i lådan idag ringer jag henne i morgon oxå.. tack för att du uppmärksammade detta...

2010-12-08 @ 08:52:38
Postat av: Dennis

Ah, en kurskamrat! Är också antagen till smo kramfors efter årsskiftet. Lägg gärna till mig på facebook, sök på Dennis eriksson och leta efter hammaren och skäran, så hittar du mig.

2010-12-11 @ 23:52:32
Postat av: Tobias

perfekt. då ordnar jag det.. kommer föreslå två andra killar till dig oxå som jag fått kontakt med..

2010-12-12 @ 18:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0