Oroande...

Surfade som vanligt runt på sidor relaterade till utbildningen och snubblade in på en artikel i Allehanda.se där en före detta lärare på Sandö varit kritisk till Arbetsmiljön på Skolan och inom MSB, vad som förvånade mig ännu mer var alla de kommentarer som gjorts av lärare och elever på skolan, det tycks ha funnits eller fortfarande finns ett stort problem med förtroendet för skolans ledning… och i synnerhet verksamhetschefen Anita Gahlin. Ska försöka forska vidare ang detta och se om så är fallet även idag.. det känns ju inte så bra att börja en skola där som det inte råder en god stämning mellan personalen och Skolledningen.

 

Läs själva och bilda er en uppfattning..

http://allehanda.se/start/kramfors/1.1861251--lagt-till-tak-pa-msb-


Kommentarer
Postat av: Fd elev

Anita Gahlin har fått sparken redan så nu vet du det!

Lycka till på utbildningen.

2010-12-27 @ 11:33:27
Postat av: Tobias

Är det Kjell Wahlbeck som är ny chef då eller? vet du någonting om den nya ledningen och hur den har tagits emot?



http://www.tjugofyra7.se/msb/Avdelningar/Nyhet/Kjell-Wahlbeck/

2010-12-27 @ 16:05:29
Postat av: Fd elev

Jag vet inte vem som är chef nu! Jag snackade med en gammal lärare innan jul och då sa han att Gahlin hade fått sparken, det är det ända jag vet.

2010-12-29 @ 13:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0