SMO Sandö VT11

Vår Tillfälliga Logga för SMo Sandö VT11 Gruppen på Facebook

Då har min klass äntligen fått en grupp på Facebook, ”SMO Sandö VT11” heter den så om du råkar snubbla in här på bloggen och ska gå på Sandö i vår, kan du ju begära tillträde dit. Kommer ändra namnet på gruppen vid ett senare tillfälle när vi får reda på vad vår klass kommer heta. Men just nu får det bli såhär.

 

Då Facebook har gjort om det här med grupperna så man bara kan skapa ”Små grupper” utan forum och shit, så gjorde jag om en gammal grupp jag hade till vår nya, så nu har vi tillgång till eget forum, möjlighet att lägga upp bilder och filmer osv…


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni kommer heta VT-11, med stor sannolikhet.

2010-12-18 @ 15:40:49
Postat av: Tobias

cool men det låter ju bra.. hur kommer det sig att andra grupper på Facebook kallar sig distans 13 osv..

2010-12-18 @ 16:30:26
Postat av: Anonym

Förr kallade man klasserna tex smo 5, smo 13 osv, men man har gjort om systemet o de kallas nu för ht-10 för höstterminen 10, eller som i ditt fall. vårterminen 11. Kan ha fel men är ganska säker att det skall stämma, Detta kan vara för att revinge tar in 2 klasser per termin, men detta är bara en gissning från min sida och är inte ens säker att revinge kallar sina klasser på samma sätt som Sandö.

2010-12-19 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0