helguppehåll..

Hej på er kära bloggläsare.. tog ett litet uppehåll under helgen då lets face it.. ingenting händer just nu förutom väntan vad gällande min utbildning. jag kan däremot varm rekommendera pubben The Bishops Arms nere i Växjö, som kanske är en av de bättre krogarna jag har haft äran att besöka på sistone...

Med över 200 olika singel malt wiskey´s och 70+ olika öl.. fans allt man kunde önska förutom då kanske bowmore´s 10´åriga som tydligen inte var inhandlad ännu..  har ni vägarna förbi där kan jag som sagt varmt rekommendera det.

http://www.bishopsarms.com/Vaxjo/Presentation

ska försöka ringa till krambo nu i veckan och se om jag kan få reda på mer info om deras 3ór och vad som kanske kan tänkas ligga i kramfors som är av intresse för oss som kommer bo där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0