Lärande börjar i nyfikenhet.

Satt och surfade runt lite som vanligt och stötte på ett dokument som kan vara nyttigt att se över om man känner sig manad att plugga lite innan man kommer till skolan, blä tänker ni, men så är det faktiskt att vill man bli bra på det man gör krävs det de där lilla extra nyfikna av oss...

Så dagens Tipps är att skumläsa www2.msb.se/Shopping/pdf/7395.pdf

Länken är ok och du kommer inte dra på dig några konstigheter. Som du ser verkar den komma ifrån MSB´s hemsida

Kort sagt lycka till…


Kommentarer
Postat av: Jonte

Tjeeena.

Mitt namn är Jonathan och jag har också kommit in på Smo Vt11 på Sandö. Tänkte det vore kul att få lite kontakt med framtida kamrater. Har du fått nått välkommst brev från skolan än? vet du om det är nått speciellt man måste ha med sig när man börjar?

Du hittar mig på facebook också. Sök på Jonathan R Wallis så hittar du mig

2010-12-04 @ 17:03:11
Postat av: Tobias

tjena Jonte nej jag har inte fått något välkomstbrev ännu.. läste på någon sida att de skulle skickats ut efter andra antagningen, vilket borde komma i början av nästa vecka då...vad gällande grejer att ha med sig så tror jag vi kommer får svar på det i välkomstbrevet...annars återkommer jag ang detta i bloggen...



vi hörs på Facebook...



2010-12-04 @ 17:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0