På fredag erövrar vi sandö...

Idag har jag haft en rätt lugn dag. Förmiddagen gick åt att fixa lite praktiska grejer inför studentkårens kick off som är nu på fredag. Sen har vi haft lektion i Rakel och handledning om arbetsmiljöföreskrifter.  Träningen har fått stå vid sidan idag då jag var tvungen att bli klar med en uppgift om just träning och kost… men jag räknar med att styra upp den mot helgen om jag inte får någon timme imorgon att smyga till gymmet.

 

Ikväll lagade polarna mat medan jag satt och pluggade. Lämpligt nog tog vi oss till södra stranden och grillade. Men jag tyckte det var lite för kallt för att sitta och hänga där hela kvällen… här har ni lite bilder på spektaklet…

 

 

 

oj jag höll nästan på att glömma . dagens skämt. 6 brandaspiranter vänder en av klasskamraternas bil 90 Grader... den kan bli knepig att lösa själv sen…

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0