Ännu en dag i paradiset..

Sådär jag efter en hektisk jobbhelg så har man skjutit upp pluggandet till sista stund. Men jag är klar nu och nöjd med resultatet.  Idag har vi haft så kallad Team-Building vilket i princip var en runda av presentationer av varandra i Stor grupp… Många intressanta Historier och som jag redan visste en bred kompetens av människor med olika bakgrunder.

Igår firade några i klassen Dennis födelsedag. Jag tog med han in till stan då han skulle på Arbetsintervju sen bjöd jag honom på Middag på grillen och efter det drog vi och tränade i simhallen. När vi kom hem så hade resten av Folket som bor i korren och några andra bakat en tårta och Hoppade på honom när han kom in på sitt rum igen… han blev väldigt glad över allt vi gjort och man såg på honom att han trivdes…

På Fredag har vi nollning och på Lördag blir det nollningsfest vad det nu innebär. Hoppas det inte är allt för mycket fokus på supandet. Känns som man gjort den grejen. Men det är kul att HT10 engagerar sig i att göra det kul för oss och få oss att känna oss välkomna…

OH Det får jag inte glömma att säga heller Brandlarmet gick ikväll när jag satt och pluggade.. AJ Va ont jag fick i öronen. Tydligen hade någon ifrån Ht10 bakat och inte rengjort ugnen ordentligt så det blev en liten rökutveckling i köket. vi fick rutinerat ventilera och utrymma i väntan på dom RIKTIGA Brandmännen. Kul att se att ingen fick panik det känns tryggt. Passade på att ta lite bilder till bloggen.

 

 

 

Nu ska jag sova för imorgon ska vi ha fys och inlämning av arbetsuppgifterna för yrkesrollen.

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, va smarrig tårtan ser ut glöm inte att ta receptet

Kram

2011-02-03 @ 16:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0