Hemberedskap

Nu var det ett par dagar sen jag Bloggade.. det blir lätt så på helgerna. Dels så Jobbar jag ju på hotell Kramm och sen gör man så mycket annat också som tar tid… ikväll ska vi kolla på DIF Färjestadsmatchen så nu har jag inte heller tid. Men innan jag lämnar er ska ni få kolla på Grupp1´s film om Hemberedskap.. dom har gjort en fantastisk film.. Stor beundran till dom... ENJOY!

 

 





PS: När vi var och handlade ikväll ramlade en kvinna ihop innanför entrén och hade tagits om hand av några förbipaserade... Vi hoppade direkt in och genomförde L-ABCDE för att kolla läget och lämnade av till Ambulansen. Bra med egenträning så här på fritiden tycker jag... allt gick bra hon hade fått ett Epileptiskt anfall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0