Lugnet på Sandö...

Livet på Sandö fortsätter lite odramatiskt om veckorna. Vi tränar, pluggar, äter och sover. Imorgon ska vi snacka L-ABCDE som jag nämnt någon gång i julas att ni borde läsa. Men viktigast av allt… imorgon ska vi få ELDA… *stort leende* inget avancerat tyvärr bara brand i kläder. Men efter två veckor här så händer det äntligen någonting som har med den operativa delen av brand och göra… och det ska bli skit kul..

 

Senare på eftermiddagen har vi möte med basgruppen för att samla oss kring hemberedskapsuppgiften. Vi ska skapa Informationsmaterial som syftar till att Informera mångkulturella grupper om säkerhet i hemmet. Med inriktning  på brandsäkerhet. ”Kul va?” jag är pepp i alla fall… Nej nu ska jag natta mig själv jag har mycket att göra Imorgon…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0