nästan 4 dagars uppehåll.. förlåt...

Kära Bloggläsare jag är ledsen för uppehållet. Men jag har haft mycket att stå i… som ikväll tex så jobbade jag till 03.00 och då har man inte mycket tid att slå sig ner framför datorn. Jag kan likväl hälsa er att jag och mina klasskamrater mår prima. Tror de flesta av dom har varit ute ikväll och svängt sina lurviga. Vi har mycket i skolan nu också. S-Kursen har börjat och det innebär flera uppgifter att ta tag i… men det ska nog gå fint.

 

Igår (Fredag) var jag på IKEA med Emilia och Evelina där jag storshoppade Byråer till mitt 8kvm lilla rum. Inte för att jag behöver fler saker utan snarare plats att ha allt på.. och då bestämde jag mig för att inhandla lite förvaring…

Så nu ser mitt rum ut såhär.

 

Ha nu en härlig söndag så hörs vi mycket snart igen..


Kommentarer
Postat av: Emma

Så det är så där din skypehörna ser ut :)

Det ser fint ut hjärtat!

Puss <3

2011-02-28 @ 07:31:52
URL: http://ingafromsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0