Boende utanför Sandö

Lägenheterna inne i kramfors är så jäkla stora.. klart att det känns så när man själv bor på 8 kvm. Men dom är verkligen stora.. var hemma hos tim på källgatan ett av dom många ställen man kan bo på inne i stan. Hans lya var väl inte helt nyrenoverat men stor.

 

 

 


Tipps för er som är nyinflyttade är Dollarstore sjukt billiga och förvånansvärt nödvändiga prylar..

Här i norrland är det bra jäkla vackert. Vintern är svår att fånga på bild men den här kanske kan sätta igång fantasin.

Vi var även och besökte ett rum på Vandrarhemmet Dutchharbur, som ligger 1 kilometer ifrån. Det var hemskt. Rummen små. Hela vandrarhemmet var svinkallt och tv´rummet var plockat ur någon skabbig svartklubbs källare.. jag kan inte börja beskriva hur illa jag tyckte om det stället.. läser ni detta och är på väg att välja boende så tänk om ang att bo nära skolan. Satsa på Krambo som alternativ till Internatet.. tycker förövrigt väldigt mycket om Internatet. Bra sammanhållning nära till allt…

 

Idag tog några ifrån äldrekulen med ett gäng ifrån Vt11 in i Vagnhallen så vi fick känna på lite Verktyg och provsitta bilarna. Trodde inte jag skulle reagera så då jag har suttit rätt mycket i en brandbil. Men att få göra det idag kändes allt lite extra verkligt.

 

 

 

Imorgon startar utbildningen så håll tummarna.. nu är det dags att sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0