Första dagen..

Nu har man landat lite här på skolan. Träffat många nya människor, och hunnit med att se större delarna av Kramfors. Igår var jag och handlade massor med mat. Basprodukter och sånt.

 

Efter en stadig frukost var det dags att åka på upptäcktsfärd, med två grabbar ifrån klassen, Micke och Dennis som bor i min korre. Vi åkte till folkets hus och gick på Loppis. Promenerade runt i kramfors och gick och fikade, där slöt Tim upp med oss och hakade på resten av dagen. När vi kom tillbaka till skolan hade Äldrekullen startat en grill utanför huset. Det är ju hur härligt som helst att dom hänger på det viset.

Sen gick vi en tur runt skolan för att kolla på vagnhallarna, Övningsfältet och Gymmet. Riktigt fint men jäklar va kallt det är nu..

 

 

 

 

Efter maten kollade vi på handbollen och tog det lugnt. Vid 20 tiden kom det förbi fler folk ifrån klassen och vi satt i köket lyssnade på musik snackade om oss själva och drack öl…

Imorgon börjar allvaret då ska vi ha första introduktionen och jag ska försöka ta mig till gymmet för första gången på väldigt länge.. ha en bra dag nu så hörs vi…


Kommentarer
Postat av: Thomas

Fan vad kul jag hoppas att du får det under bart .

Fan ta dig om du nu inte blir brandman och jobbar som det de vore för dåligt kram storebror!!!!!

2011-01-23 @ 12:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0