Gangsta.. Party!!

Vilken helg det har varit… I lördags grillade några ifrån klassen utanför skolan då dom skulle åkt skidor, men backen var för isig så dom fick vackert vända hem igen…

 

jag han som vanligt inte sitta kvar utan drog till Jobbet där jag fick gå en timme tidigare för det var lugnt.

Jag åkte då till resten av min klass som hade fest i en av lägenheterna inne i Kramfors. Temat för festen var Gangster så jag kände mig lagom utanför i min gamla räddningströja och jeans.

 

 

 

 

 

Kul hade vi i alla fall och jag var inte hemma förens kl 7 på söndagsmorgonen. Lagade lite mat och sov en stund innan jag skulle till jobbet igen.

 

Nu har jag inte tid att skriva mer för imorgon ska en Uppgift granskas så jag måste skriva lite på den… hej hopp på er hoppas bilderna säger mer än jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0