Info om Bad i Kramfors Bla...

Sorry om jag inte orkar skriva så mycket idag. Men jag är rätt slut och det är sent..

Men lite kort  om vad som hänt idag.. vi har haft Introduktion på Hälsa och livsstil där vi berättade lite om vad vi har för erfarenheter av träning sen tidigare och fick reda på vad som kommer komma på Utbildningen. Hälsa och livsstil är lite vad det låter som.. träning kost, och att ha lite bättre koll på allt sånt..

 

Sen fick vi ut våra Nya Räddningsställ och testade all utrustning… bilder kommer senare..

 

Jag har varit inne i kramfors idag och skaffat mig ett 6 Månaderskort på Simhallen så nu är det dags att leka av sig där. Bada är ju kul och bada är att röra på sig.. hela kroppen. Man får låna räddningsdockor och annat om man kommer ifrån SMO.

Korten kostar:

6 Månader badhuset              500kr

6 månader Badhuset + Gym   900kr

12 Månader badhuset            1000kr

12 månader Badhuset + Gym   1200kr

 

Känns som om man bor i Kramfors så kanske det skulle vara värt att ha både Gym och Bad så man slipper pendla till skolan.

Nu är det dags att sova men innan det så kommer en bild på Några ifrån klassen som hänger i Köket.


Kommentarer
Postat av: Tim

Fan va gött med blider!:D

2011-01-26 @ 13:01:50
Postat av: Tim

Jag säger till alla som undrar hur jag har det att läsa din blogg btw ;)

2011-01-26 @ 13:02:55
Postat av: Fd elev

När vi gick på Sandö var det gratis att simma för alla smo-elever!! Bara så du vet =)

2011-01-26 @ 16:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0