Introduktion...

Första dagen i skolan började med Introduktion, sen kom en jäkligt rolig överraskning som jag inte kan berätta om här, då blivande SMO Studenter kanske kommer snubbla över den här bloggen och då vill jag inte sabba det roliga… vi samlades i L14 för genomgång av vad som komma skall. Lite om vad MSB var och hur det gått till att det skapades. Lite info om hur allt funkade helt enkelt..

sen hade vi fotografering för att lärarna skulle kunna lära sig våra namn på ett effektivt sätt.

Vi fick en rundtur på Områdets viktigaste byggnader och löste lite praktiska saker som lånekort, passerkort och krediter att skriva ut med på skolans datorer…

Nu på kvällen har jag varit på gymmet med några som stannade kvar efter skolan för att träna lite. Insåg rätt snabbt att jag inte rört på mig så mycket som jag borde under åren. Jag är inget big fan av att styrketräna. Jag spelar hellre Fotboll eller någonting annat som är mer fokuserat på att ha kul när man rör sig…

 

Negativt är att skolan inte är Uppkopplat mot CSN på något sätt så man kan inte lämna sin studieförsäkran via e-tjänst. Så det betyder att man får skriva ut den och be dom skriva under för hand.. fördelen är att skolan står för porto…

Imorgon ska vi få ut våra Kläder, gå igenom Cursnet och introduceras till Kursen Hälsa och livsstil.. det ska bli kul.. får se hur kroppen mår efter träningschocken om jag besöker gymmet. Jag funderar på att Ta mig in till badhuset och simma lite istället.. vi får se hur det blir. Natti natt…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0