Nu Börjar bloggen på riktigt.






Sådär ja då har man äntligen kommit fram. det tog bara 7 timmar att köra..och efter 3,5 timme så är rummet möblerat och klart.. ska dock till IKEA imorgon för att komplettera  lite. sen behöver jag massa grejer ifrån el-giganten eller nåt. kablar och grenkontakter.

 

 

Tog dom här bilderna på rummet. Sängen är flyttad men annars ser alla rum likadana ut spegelvända  i par.. nu är jag för trött men imorgon kommer fler bilder upp,, ska ta med mig kameran så mycket jag bara kan.. natti natt så hörs vi i morgon..


Kommentarer
Postat av: Mr D

Fan va fräscht!

Träffat några grannar än? De har ju en del att leva upp till så att säga ;)

2011-01-22 @ 11:06:37
Postat av: Sir Andreas af Konferens

Du den där ölen passade väl inte in i ditt nya brandmannaliv? :) Rummet såg jättefint ut!



Kramiz

2011-01-22 @ 16:49:21
URL: http://konferensresanblogg.se
Postat av: Peppe

Ser härligt ut =) Och Sir Andreas, en öl passar väl alldeles utmärkt in i ett brandmannaliv. Det är inte Frälsningsarmén han har gått med i ;)



2011-01-22 @ 18:01:01
Postat av: mamma

Ser jättefint ut alldeles lagom förät dig inte på nudlar nu bara lycka till Kram

2011-01-24 @ 15:37:54
Postat av: mamma

Ser jättefint ut alldeles lagom förät dig inte på nudlar nu bara lycka till Kram

2011-01-24 @ 15:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0