PBL Problembaserat Lärande

Idag var man bra trött måste jag erkänna. Gårdagens shoppingresa till sundsvall för att köpa skrivare och gå på IKEA blev lång när jag kom hem var det bara vända i dörren för att åka hem till Tim i Kramfors och laga mat och hänga, Där träffade vi lite fler ifrån skolan som kom hem till Martin i min BAS-Grupp och hans Sambo Johan. Dom bodde våningen ovanför Tim. Vi åt gott tillsammans och tittade på Dum dummare. Sen åkte jag och Micke hem för att sova. Tyvärr blev det inte mycket av det. Jag Installerade skrivaren och la ut mattor osv. Kom i säng kl 03:00 och idag var jag som förtjänt trött… vi hade en Genomgång av PBL (Problembaserat Lärande) Idag på förmiddagen

 

 

Efter Lektionen och lunch gick jag till gymmet och tränade bröst och ben. Nu ska jag sätta mig och kolla upp lite Vattenlivräddningsövningar. Vi har nämligen bestämt oss för att leka lite i badhuset ikväll. Och jag lovade att skriva ut lite bra och matnyttig Info om detta…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0