Lugna Dagar...

Oj nu dröjde det visst en stund sen jag bloggade sist. I veckan har vi inte gjort många knop. Det har ju varit långledigt så jag och dom som är kvar på ön har bara haft sköna grillkvällar och hittat på bus.

I förrgår tex så kom Sandöräven på middag. har jag berättat om Sandöräven föresten. Det är en tam räv som stryker omkring på ön. Troligen en hona, men det är de ingen som är helt säker på. Många tror även att den har skabb och det är därför den vågar sig så nära. Jag tror inte den har skabb utan snarare har vant sig vid alldeles för godhjärtade brandaspiranter, som ger den mat hela tiden…

Den verkar ju enligt ryktet ha varit här ett par år så man får väl förutsätta att den även klarar sig utan vår mat. Hur som helst är det trevligt med lite sällskap såna här kvällar..

 

 

 

Senare på kvällen blev det brännboll mot rägy. SMO Gick vinnande ur den bataljen…

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0