Sommarlov

 

Det är ju som sagt sommarlov nu och jag har inte så mycket bloggrelaterat att skriva om. Lovar att bloggen kommer uppdateras frekvent igen när termin 2 sätter igång…  ett tips är att Använda RSS-funktionen för att få meddelande om när jag gör nya inlägg i sommar. Denna hittar du längst ner på bloggen.

 

Jag har nämligen ett uppslag om att besöka och göra reppotage från olika brandstationer i stockholmsområdet under sommaren. För att försöka hitta en bra LIA- plats till termin 3.

Jag  har jobbat lite på sistone för att klara uppehället men planerar att kontakta dessa stationer inom kort… om inte annat är det ju kul att hälsa på stationer och se hur olika organisationer jobbar.

 

PS: Johan och Markus svar på era kommentarer finns att läsa under  Sommartider hej hej inlägget.

 


Kommentarer
Postat av: Victor

Tjena! Vill bara tacka dig för att du tar dig tiden att blogga om utbildningen och livet på Sandö. Det har hjälpt mig i valet av skola mm. Börjar själv plugga i Sandö nu i höst så vi kanske springer in i varandra någon gång! Ha det bra!

2011-07-05 @ 14:38:05
Postat av: Emelie

Nöjd med utbildningen?

2011-07-22 @ 22:32:17
URL: http://emelieullberg.blogspot.com
Postat av: Alex

Tjena!



Jag är antagen till SMO ht 2011 och trillade in på din blogg :). Fanns väldigt bra och intressanta saker att läsa. Jag har några frågor som du kanske har möjlighet att besvara?



- tips på var man hittar kurslitteratur etc



- hur ser schemat generellt ut, är det 8-17, eller är mån, fre kortdagar anpassat för resor hem över helgen?



- jag har också läst om kritiken mot själva innehållet i utb. Hur upplever du den efter en tid på skolan? Jag vill verkligen bli brandman men motivationen svajar lite när man hör sådant..



Blev många frågor, är tacksam för de svar jag kan få.



/Alex



2011-07-24 @ 13:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0