Inga bilder idag heller :(

Man ska inte tro att fysen på den här skolan handlar om fotboll och innebandy. För då har man kommit till fel skola… idag tex handlade ett 2 timmars pass i gymmet om hållning… det är rätt skönt att dom släpper bollen ang lagsporter och fokuserar på hälsa och livsstil. Innebandy spelar vi så ofta vi kan endå… för er som undrar så har vi teori på dom här lektionerna också. I går tex pratade vi kostlära. Det var ju inte helt otippat att fler hade med sig mellanmål idag kan man säga… eftersom vi lever så tätt inpå utbildningen så förändrar man sin livsstil omedvetet, och vipps så är formen igång igen.. jag är inte riktigt där jag vill vara ännu. Men det kommer…

 

det blir inte så många bilder nuförtiden då vi just nu håller på att genomföra en hel dröse av uppgifter som handlar om Samhälle och säkerhet och då är vi i lektionssalarna. det handlar i princip om risker och olyckstyper.. men jag tänker inte tråka ut er med att leka lärare här. Men om det skulle va så att ni ska plugga SMO kan det va idé att titta på en bok som heter. ”Människors förhållningssätt till risker, olyckor och kriser av A. Enander” jag har köpt den och vi får i princip veta att vi kommer läsa den sida för sida.

 

Imorgon är vi lektionsfria och ska dra ett gäng till Badhuset i Sundsvall för att leka av oss lite. Sen blir det Hockey på Kvällen.. Ha det king nu så hörs vi..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0