Tjugofyra7.se

Hej på er Kära Bloggläsare. Idag får jag äran att leda er vidare till en branschtidning om ni vill läsa mitt senaste blogginlägg.  Jag bestämde mig nämligen igår för att testa att skriva ett gästblogginlägg till Tjugofyra7.se

 

Här har ni resultatet: http://www.tjugofyra7.se/msb/Blogg/Gast-Bloggen/Vi-kan-inte-utbilda-bara-for-stunden/ ska bli kul att se vilka reaktioner man kan få på det.

 

Övrigt här på sandö håller vi på att jobba rätt mycket med olyckor, kriser, och risker. Statestik och många böcker blir det. Men ingenting vi inte klarar av.

Vi hade vårat första kalldyk igår också. Här kommer lite bilder ifrån det. Solen sken och alla var på jäkligt bra humör.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0