Heta fiskar...

Helgen har varit bra. Jag fiskade ju som jag nämnde tidigare i SM i gäddfiske. Kom på 27 plats individuellt och vårat lag kom på plats 21… bättre kan vi och ska se till att slipa på tekniker lite tills näst år… här uppe i norrland är det ju inte så mycket gäddfiske direkt. Men gott om Ädelfisk vilket inte alls är fel…

 

 

Nu är jag tillbaka på ön igen och idag har vi haft uppstarten för brand-delen av räddningskursen. Bästa sätt att göra det tyckte våra lärare var att titta på brand. Så vi gav oss in i övertändningscontainern för att betrakta ett brandförlopp… naturligtvis kunde jag inte ta med min kamera in så det blev inga bilder men jag vill påstå att det gick hett till där inne…

Här har ni lite bilder ifrån utsidan dock…

 

 

 

 

 

Nu är det dags att sätta sig och plugga på lite inför diverse redovisningar vi har som avslut på trafikolyckor… ha det king så hörs vi...


Kommentarer
Postat av: André

Härligt att se lite praktiska exempel på vad ni gör! Kan knappt bärga mig till hösten då jag förmodligen ska börja:)

2011-05-12 @ 00:09:41
Postat av: Anonym

Härligt att se lite praktiska exempel på vad ni gör. Kan knappt bärga mig till hösten om allt går vägen och jag kommer in.



Lite off topic, jag har förstått det som att det finns ett gym i direktanslutning till skolan som elever får använda fritt. Är det fräscht?



Ha det!

2011-05-12 @ 00:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0