Kläder...

Här händer det grejer...

 

Äntligen har våra kläder kommit.. det tog sin lilla tid. Först skulle vi bestämma oss för vilken logga (eller snarare hur loggan skulle se ut) vilket är som att i grupp bestämma vilken tatuering man vill ha. Sen skulle loggan produceras dvs. skapas grafiskt i Vectorgrafik och rätt färgkoder osv... Eftersom ingen i klassen kunde sånt. Så ringde jag efter mycket om och men upp en vän som jobbar som AD. Hon satte sig och ritade om loggan digitalt och här ser ni ressultatet.

 

 

Alla verkar nöjda och spatserar stolt omkring i sina nya kläder. Nu börjar vi känna oss som en klass på riktigt. Klädesvarianter fans det inte så många att välja mellan. Vi valde Adidas senaste underställ.

 

 

Självklart ska man ha sitt Smeknamn

 

Robban fick lov att ställa upp som modell

 

Själv så röstade jag för att det skulle stå brandaspirant... *ler*

 

Tänk att någonting så litet kan kännas så viktigt…


Kommentarer
Postat av: Korgen

SMO 16? Heter inte ni SMO VT-11? Varifrån beställde ni förresten? =)

2011-06-01 @ 18:07:21
Postat av: Paul

Hej, schysst blogg må jag säga. Jag ska själv söka SMO till hösten och tänkte ta Sandö som 1a handsval på grund av att det finns rum att hyra där, på skolan.



Bor du i ett sånt studentrum som man kan hyra av MSB?

Vet du vad det kostar?

Intressant det du skriver om att ni startat en Kår, låter bra!



Du får gärna svara på mail då jag har lite fler frågor, känns lättare på mail, om du hr tid och lust =)



[email protected]

2011-06-01 @ 22:35:06
Postat av: SuperSHEro

Kul att läsa om skolan och sandö! Ska söka in (igen) till våren, distans dock, och det lär ju bli sandö msn hamnar på. Vet du hur distansarna uppfattar utbildningen?

2011-06-04 @ 09:35:19
URL: http://Supershero.shapemeup.se
Postat av: Tobias

@ SuperSHEro Om jag var dig skulle jag Maila en tjej som heter Maria Petrén Hon kan allt om det. Hon går SMO 15 och kommer garanterat uppskatta ditt Mail hälsa från mig.. [email protected]



@ Paul: Jag mailar direkt.. :) kul att ni läser Bloggen.



@ Korgen: Jo skolan vill kalla våra klasser det. men det finns en tradition på skolan bland de äldre eleverna att kalla det SMO 1-16 där HT10=SMo15 VT11=SMO16 OSV.. Vi beställde våra kläder från en lokal Sportbutik inne i Kramfors som brukar trycka kläder till SMO Klasserna.. men det är upp till varje klass att välja skapa och se till att Loggan kommer på plats..



Till er som läser och söker in till Hösten vill jag Passa på att önska er Lycka till...

2011-06-05 @ 21:28:05

2011-06-05 @ 21:28:40
URL: http://brandaspiranten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0