Vinnarna av sandökampen...

Idag har varit en sån där ”rensa upp rester som man inte hunnit med dag…” vi hade i gruppen lektionsfritt hela dagen så jag har i princip varit ledig… inte för att jag suttit still för det direkt.. jag har tvättat, löst lite rester och pluggat på annat. Samt hunnit med ett kårmöte inför torsdagen. Vi får nämligen besök på skolan av försvarsdepartementet och då passar dom på att intervjua 3 st elever. Varav jag är en av dom.  Det ska bli kul att få diskutera frågor gällande utbildningen som är mer övergripande och jag känner mig väl förberedd nu.

 

Nu måste jag sova så jag orkar med Övningsdagen vi har imorgon. Men först här har ni en bild på årets vinnare av Sandökampen och den beryktade trofén.

 

 

Grattis grupp 4


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej!



Läser din blogg ofta, spännande o bra :D



Men läste i inlägget att försvarsdepartementet kommer, undrar kommer ni prata om antagningen till SMO då eller?



MVH



Daniel

2011-05-04 @ 18:46:12
Postat av: Tobias

Tjena Daniel. skrev lite om vad mötet handlade om i mitt senaste inlägg men jag förstår att du ville veta mer om vad som sagts.. nu har jag väldigt bråttom. men jag lovar att återkomma till ämnet vid ett senare tillfälle.. hoppas du fortsätter läsa Bloggen och kommentera. sånt tycker jag är skitkul... ha en grym helg så hörs vi..

2011-05-05 @ 16:07:23
URL: http://brandaspiranten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0