En bra jäkla helg.

Då var helgen till ända och trotts att jag var långledig så gick den på tok för fort.  Jag passade på att ta mig till sundsvall för att umgås med min flickvän och på lördagen kom Ola från skolan förbi för att fiska med mig, det vart en tur tillbaka till det stället i Ljungan där vi var och fiskade i våras. Ni som följer bloggen kanske mins att vi hade en fantastisk helg där. Den här gången var jag revanschsugen som bara satan och hade bestämt mig för att plocka upp någonting åtminstone. Mycket riktigt, tidigt på morgonen hugger det till och jag har en riktigt fin baddare på kroken. Det blev inte mycket mer tyvärr den dagen, men jag var så lycklig ändå. Jag har sagt det förr och säger det gärna igen. Ett av de starkaste argumenten att välja Sandö är den norrländska naturen.

 

LAX på 2,5kg

 

 

 

 

Ola fick en öring oxå som hamnade på grillen till lunch

 

 

Apropå lycka kan jag stolt meddela att jag nu tagit mitt C-körkort. Det var skönt att få den saken ur världen. Imorgon blir det att premiärköra brandbil.. natti natt nu så hörs vi mer snart igen.

 

PS: Tack för alla grattulationer ifrån förra inlägget.. det värmer och särskilt kul är att ni börjar kommentera bloggen på riktigt nu.. det är bra..


Kommentarer
Postat av: Fredde B

Grattis till körkortet, jag hoppas också komma in på SMO Distans Sandö start Vt 2012 jag ligger på 18 reserv.

//Fredde

2011-11-29 @ 11:37:50
URL: http://haraldblatand.bloggo.nu/
Postat av: Tobias

tack för det... men då får man hålla tummarna för dig oxå.. lycka till...

2011-11-29 @ 12:14:36
URL: http://brandaspiranten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till kortet och fisken!

2011-11-29 @ 14:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0