i vår är man söderkis... sirru...

Idag har jag varit ledig, det betyder tentaplugg inför brandtentan imorgon. Lite märkligt dock att dom lägger en teoretisk lektion förmiddag för att sedan ha tenta på eftermiddagen. Dom tänkte väl att vi inte hade tillräckligt att ha i huvudet den dagen… jag är ju å andra sidan av den filosofin att man ska kunna allt ändå, även när det gått ett par veckor efter tentan så jag är inte så orolig…

 

Glada nyheter föresten. Vi har fått svar på våra LIA platser. Och jag har fått mitt förstaval nämligen:

*trumvirvel*

 

”KATARINA”

 

 

Så skönt att äntligen få veta och börja förbereda sig mentalt inför våren. Jag saknar mina vänner hemma och det ska bli härligt att åter igen kunna umgås. Visst har vi det bra här i norrland men jag har hittills inte åkt hem den här terminen så jag längtar som bara den just nu.

 

Nej nu får jag lov att sluta skriva och imorgon hinner jag definitivt inte då fyller min tjej år så då lär all uppmärksamhet vila på henne.. vi hörs igen på torsdag

 

Ha det king…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0