Dags att lägga i en högre växel...

Det blir ett kort inlägg idag helt utan bilder :( . Just nu pluggar vi brandgasventilation och alternativa släckmedel, tex Skärsläckare, CAFS, Övertrycksventilation och några andra små knep man som brandman kan använda sig av i sin påse av hjältetricks :) . Undertiden sitter jag med min teori för c-kortet som jag skulle tagit för jätteläge sen, men som ni säkert vet har fallit i skymundan av andra åtaganden. Jag är inte särskilt orolig men det tar lite tid att plugga in det bara. Helgen kommer bli helt fokuserad på studier vilket är okej då min tjej är och firar Halloween i Växjö. Så 00:22 säger jag god natt till er och återkommer snarast med Bilder och roligare inlägg…

 

Ha det king…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0