woorking 08-20...

Mina kära läsare nu är jag bra slut. Idag har vi haft en lektion om Barntrauma på morgonen. Följt av ”arbetsrelaterad fys från helvetet” på förmiddagen och en kemikalieolycka som pågick hela eftermiddagen och redan där var jag fysiskt slut. För att toppa det hela så hade vi skolråd ikväll där vi diskuterade oss igenom 2,5 timmes viktiga frågor om utbildningen. Så nu vill jag bara sova…

 

Så kan dagarna se ut ibland… livet är inte bara guld och gröna skogar…

här kommer en rolig bild som jag tog utanför vårat boende.

 

 

Bildtext: FD Medlem av grupp 2. Ville ha rast när andra ville jobba! Så går det, lata jäkel // de resterande av grupp 2


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han fick vad han förtjänade...

2011-10-06 @ 19:58:05
Postat av: Tobias

haha ja det är jag säker på att han fick...

2011-10-06 @ 22:53:23
URL: http://brandaspiranten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0