Introduktion Studentkåren...

Jag har haft sjukt mycket att stå i dessa dagar, Kårens arbete ligger i planeringsfasen och jag äter, sover och drömmer kåren på min fritid just nu. Glada nyheter är att vi fått vårat större kårrum, vilket även ger mig ett kontor att arbete på, (Jätte skönt) jag har en stor förhoppning att det kommer ske bra grejer i år när jag axlar ordförandeskapet. Nu äntligen kommer vi vara med på riktigt och diskutera förändring av SMO.  Vår agenda är inte riktigt klar ännu men istället för papperskorgar i grupprummen så kommer vi börja diskutera Boendefrågor, Antagningen och kursinnehåll.

 

Imorgon skall jag hålla i en introduktion för dom nya ettorna och jag hoppas verkligen dom inser hur viktigt det är att dom förbereder sig för att ta över ansvaret i Vår. Utbildningens framtid, deras framtid hänger på att dom visar engagemang och vilja att utveckla SMO.

 

Så tills vi hörs igen ha det King!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hejsan.

Jag undrar lite om själva smo utbildningen. Jag kommer själv att söka för våren 12.

Undrar lite hur en "vanlig" dag ser ut i veckorna. Hur mkt lektioner har ni? Hur ser det ut med träningsmöjligheter på skolan? kan man träna under dagen?



Ja lite allmänt sådär. Svara gärna på min mailadress!

Mvh Stefan

2011-09-11 @ 23:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0