Termin 2

Kl 08:15 imorgon bitti börjar då äntligen den första lektionen för min termin 2, det står uppstart räddning 2 på schemat och troligen kommer det innebära att vi ska uppleva någonting som kommer definiera de kommande veckornas arbete... min misstanke är att vi nu kommer börja med släckteknik då det inom kort kommer stå varma rökdyk på schemat. Hur som helst så lär det inte bli jobbigt att gå upp i morgon bitti…

 

Idag spelade vi innebandy med dom nya ettorna, SMO14 (4é terminarna) har vi knappt sett röken av. Dom bor i det andra huset allihop, det är lite tråkigt tycker jag då man har ett jäkligt bra utbyte av att snacka med dom som gått utbildningen, å andra sidan är det jäkligt kul att få bo med många i min klass.

 

Nu ska jag läsa kolla lite på tv innan jag ska sova tror jag, ha det gött så hörs vi i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0