Vi gör framsteg

I fredags hade vi inspark för dom nya ettorna. Det blev jättelyckat, och jag är särskilt nöjd över att jag inte tog hand om organisationen kring det. Varför då frågar ni kanske, men just nu känns det som att jag har lyckats med mitt jobb om jag delegerar uppgifter på rätt personer. Vilket jag med beröm gjorde när det gäller aktivitetsutskottet. Emilia och Johan i min klass har gjort ett kanonjobb i att både rekrytera medlemmar och organisera upp aktiviteter. Dom ettor jag snackat med är nöjda och det var särskilt kul att 4órna ville titta in och heja på dom nya rekryterna. Som vanligt tänker jag inte avslöja några detaljer om Insparken då skolan har en lång tradition att välkomna de nya på samma sätt.

 

Imorgon skall Simon och Viktor i 4án åka på uppdrag av studentkåren till Katrineholm för att delta på ”Skadeplats 2011”. Tanken är att dom kommer föreläsa för oss andra elever en fredag framöver om deras erfarenheter på konferensen. Det känns jättebra att vi kan skicka dessa herrar då det för några månader sen inte existerade att en elev skulle få åka på nått sånt… det är en kvittens på att studentkårens arbete är viktigt för verksamheten och att vi elever faktiskt kan genomföra riktig förändring…


Kommentarer
Postat av: S

Katrineholm...

2011-09-20 @ 16:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0