Återhämtning

Så kära vänner nu har jag då slutligen lämnat Katarina för den här gången, vem vet vad framtiden bär för mig.

De sista dagarna var tunga då jag äntligen fått känna på livet som brandman för att sedan väckas av verkligheten igen. Jag ville inte lämna varken livet eller grabbarna som man under de senaste veckorna kommit att tycka mycket bra om.

Under min sista vecka fick jag även möjlighet att åka med ambulansen på ett pass. Helt klart någonting att rekommendera för alla som gör sin Lia...

Så till grabbarna på KT ett enormt tack för den här tiden, jag kunde inte önskat mig en bättre Lia, tack för stödet och förtroendet...

Glad påsk!

// Brandaspiranten

image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0