Spela för flera lag...

Under min Lia-s har skolan delat ut ett par uppgifter som vi ska genomföra. Vi ska planera och genomföra en utbildningsinsatts mot vår liaplats, det kan tex vara en utrymningsövning eller någonting rörande säkerhet i händelse av brand. Här är jag inte riktigt klar över vad jag vill göra ännu.

Den riktigt stora uppgiften är en rapport där jag ska fördjupa mig i något ämne som jag är intresserad av (kopplat till min liaplats) och skriva om det. Jag valde att skriva om hur sundsvalls kommun fortsätter arbetet efter en tematillsyn som räddningstjänsten medelpad har gjort mot förskolorna i kommunen. Just nu håller jag på att samla information och deltar i arbetetsgången. Tror det kan vara ett bra ämne att grotta ner sig i.

Jo... fler nyheter föresten. Jag snackade med räddningstjänsten Luleå i veckan och nu är det klart, jag kommer samtidigt som jag jobbar i Boden även plocka in ett par extrapass i Luleå under sommaren. Stod ju som första reserv där och då dom inte fick ihop till en heltid till så löser vi det såhär istället...

Ha det så bra nu så hörs vi snart igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0