lite tankar om stundens allvar.

Tiden flyger förbi när man har roligt, nu är jag snart klar med min introduktion i boden också, jag har det väldans bra här uppe och bodensare är sannerligen ett trevligt folkslag. Gruppen jag kommer gå med i sommar är fantastiska, dom välkomnar en på ett sätt som jag kanske inte hade förväntat mig som ”Ny i gruppen” man har ju hört exempel på att nya är tvungna att bevisa sig duglig och jobba för att få bli accepterad. Här är man välkommen direkt och jag kan inte sluta förvånas över hur lyhörda grabbarna är. Rätt skönt faktiskt.

 

Nästa vecka kommer jag gå med på skiftet som 6é man innan det är dags för mig att släppa stödbenen helt. Lite läskigt är det endå att det är på riktigt nu. All träning och förberedelse sätts på prov och snart förväntas jag kunna det jobb jag utbildat mig till, nu handlar det om liv… när man gjorde LIA kunde man ju luta sig tillbaka på att man ändå var där för att pröva på och observera, det var alltid någon som hade ansvaret. Det är klart att jag fortfarande kommer ha hjälp av min grupp, men på larm är det upp till mig att vara tryggheten själv. ;)

 

Konsten att ta det lugnt är det inte alla som behärskar..

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja,kan förstå att det e nervöst att stå på helt egna ben....men det klarar du galant!!! Lycka till!

2012-06-11 @ 13:40:26
URL: http://www.nogg.se/lillalotta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0