RSS-flöde

Ja som ni märker så händer det inte så mycket just  nu att skriva om.. LIA-S är intressant men rätt långt ifrån den glamurösa Räddningstjänsten i övrigt… (Ironi för er som gillar att misstolka) Den stora frågan är vart utveklingen är påväg? Ska vi som framtida brandmän jobba med förebyggandet?. Frågar du skolan är detta en självklar utveckling, och pratar man med grabbarna på Katarina skulle det omöjligt gå mot deras nuvarande styrkefördelning och riskbild. Oavsett vart vi är påväg i svensk räddningstjänst och hurvida en universallösning finns (något jag är rätt så säker på ej existerar), så lär jag fortsätta skriva raporter, hålla i utbildningar och granska brandskydd i sundsvalls kommun..

 

Men den 28é maj börjar sommarvicket och innan dess en del andra saker att fixa med… känner ni att det är drygt att kolla varje dag om jag delat med migt av mina erfarenheter kan ni ju använda RSS funktionen.

 

 

Tryck bara på knappen som ser ut så här och följ instruktionen. Knappen hittar ni längst ner på sidan…

 

ha det king så hörs vi …


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tittade in en runda! Lycka till med sommarvicket!!

Ha de gott,Lotta

2012-05-09 @ 10:21:37
URL: http://www.nogg.se/lillalotta
Postat av: Lotta

En blogg.utmaning till dej från mej......kika in till mej om du vill anta utmaningen! Lotta

2012-05-16 @ 22:53:23
URL: http://www.nogg.se/lillalotta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0