Tjugofyra7

Idag har man på Tjugofyra 7.se publicerat ett nytt nummer av tidningen. Extra glädjande är att man valt att ta upp rätt många aktuella frågor som rör oss SMOáre. FD Försvarsministern Sten Tolgfors nämner aningen vagt om sina funderingar att antagningssystemet till SMO bör ses över. Frågan är om han kom ihåg att nämna det till sin efterträdare? Södertörn svarar på varför mångfald/mångkultur står i fokus hos dom till eleverna på revinge och lovar att även besöka Sandö framöver, hoppas det sker i höst så jag har möjlighet att närvara.

 

Dessutom är man själv omnämnd. När jag var på mina tester i Växjö inför sommarvicket, så var dom där och skrev om de nya Winternet-testerna. Jag framstås dock lite orättvist fokuserad på att bara killar ställer höga krav på sig själv på testerna när jag snarare pratade om mig själv och mina krav… men så är det när man sticker ut näsan i media, allt är inte vad det tycks vara alltid.

 

Hursomhelst värt att läsa tidningen den här gången också så ta er tid…

http://www.tjugofyra7.se/Global/Tidningar/TJUG-120516.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0